Вхід

забули пароль?

Победители

15 ноября 2013 объявлены победители 11-й Премии Золотой PROпеллер.

Журі

Ярослав Лагута

Ярослав Лагута

Керуючий партнер агентства INSIGHT communications

 

Номінації

  1. 1. Consumer promo (business-to-consumer)
    • Національні кампанії будь-якої механіки (instant win, collectibles, send and win, sweepstakes, і т.п.)
    • Польові акції (в точках продажів і поза точками продажу - семплінги, дегустації, демонстрації, презентації, роздача матеріалів, інфо акції, і т.п.)
  2. 2. Trade marketing (мотиваційні програми на всі торгово-провідні канали (роздріб, опт, дилери, дистриб'ютори), мерчендайзинг)

    Для участі проекту в даній номінації необхідно надати фото матеріали даної програми, а також офіційний фінальний звіт, який підтверджує зростання обсягів продажів і збільшення частки поличного простору продукту в задіяних у програмі точках.

  3. 3. DM комунікації (креативні рішення для прямих поштових розсилок, e-mail, телемаркетингу)

    Поштові відправлення або кур'єрська доставка рекламно-інформаційного пакета (включає в себе персоніфіковані листи, вітальні листівки, запрошення, повідомлення, семплінги, форми повернення і т.п.), а головне використання креативних рішень у відправленні.

  4. 4. Програми лояльності
  5. 5. Event marketing
    • Рекламні заходи (роуд-шоу, презентації, відкриття, участь або спонсорство свят, участь у виставках, і т.п.)
    • Внутрішні / корпоративні заходи (дилерські конференції, корпоративні конференції, внутрішні свята, і т.п.)
  6. 6. Комунікаційні кампанії в b2b сфері

    Премія присуджується за найбільш ефективну кампанію з просування продукту, бренду або сервісу в категорії b2b з використанням маркетингових комунікацій.

  7. 7. Digital marketing
    • Кампанії в області цифрових комунікацій (не приймаються роботи спрямовані лише на створення сайтів і банерів).
    • Премія присуджується за кращу кампанію з використанням цифрових та інших нових технологій інтерактивних медіа (інтернет, і / або мобільні технології) в якості основного каналу комунікацій.

    • Кампанії в Соціальних Медіа
    • Премія присуджується за кращий проект, в якому соціальні мережі є основним каналом комунікації.

  8. 8. Малобюджетні non-ATL кампанії (до $ 10 000)

    Премія присуджується за кращу кампанію, з бюджетом, який не перевищує $ 10 000. Для участі проекту в даній номінації необхідно надати кошторис із зазначенням витрат по різним етапам даної кампанії.

  9. 9. Соціально-орієнтовані проекти

    Премія присуджується за найбільш оригінальний проект у галузі соціально-орієнтованого маркетингу, що має суспільне значення.

  10. 10. Кампанії з використанням нестандартних носіїв або інструментів (партизанський, вірусний маркетинг, ambient media, life placement)
  11. 11. Інтегровані кампанії (що включають 2 і більше видів маркетингових сервісів на основі єдиної концепції)

    Премія присуджується за кращу програму, в рамках якої були використані як мінімум три види маркетингових дисциплін (включаючи традиційну рекламу: ТБ, радіо, преса, Інтернет, а також будь-які інші методи просування: маркетингові сервіси (btl-дисципліни), PR).

  12. 12. POSM (! Нова категорія)

    Премія присуджується за проект з кращим нестандартним підходом до оформлення промо-конструкцій, місць продажу, shop & shop.

 

Спеціальні дипломи журі
  •  «Комбінація мистецтва та маркетингових сервісів»

Спеціальний диплом буде вручений за кращий проект, в якому авторам вдалося успішно тим чи іншим способом інтегрувати арт-складову.

  • «Craft in marketing services. Майстерність у виконанні проекту».

Спеціальний диплом буде вручений за високу складність та майстерність у виконанні або впроваджені як всього проекту, так і його окремих елементів.